سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرکانس های مخرب و شفابخش را بشناسیم - ::₪ ° کلاغه به خونه ش میرسه؟ ° ₪ ::
  • رها آزاد

     
    در سال 1930 دکتر رویال رایموند رایف توسط دستگاه فرکانسی که خودش ساخته بود موفق به درمان 16 نفر از بیمارانی شد که مبتلا به 16 نوع سرطان مختلف بودند. کار او بعدها به دلایلی که احتمالا می توانید حدس بزنید سرکوب شد، در اینجا فرکانس های ویژه ای وجود دارد که اثرات فوق العاده ای بر ذهن و بدن انسان دارد این دو فرکانس 432 و 528 هستند فرکانس 528 به صدای معجزه معروف است که به بازسازی ساختار ژنتیکی و DNA مربوط است در سال 2010 یک الکترومغناطیس شناس به نام آقای جان هاچینسون از ونکوور کانادا با استفاده از فرکانس 528 و دیگر فرکانس­ها با موفقیت آب آلوده را تصفیه کرد.

    فرکانس 432هرتز به عنوان فرکانس VIRTUS A معروف است، این فرکانس با ریاضیات تنظیم شده است که بیشترین سازگاری را با طبیعت دارد، موسیقی تنظیم شده با ورتس A اثر شفا دهندگی دارد چون بر اساس ریاضیاتی تنظیم شده که طبیعت از آن برای بازسازی خود استفاده می کند، هر دو فرکانس 432 و 528 هرتز نت های بعضی از موزیک های الهی گونه هستند که ثابت شده است می تواند ذهن و روح را شفا دهند، تمام آهنگسازان محبوب مانند باخ، شوپن، و موتسارت همگی از فرکانس های 432 هرتز برای ساخت شاهکارهای هنری خود استفاده کرده اند، اما از این زمان به بعد فرکانس ها به 440 هرتز تغییر کردند. فرکانسی که با بدن انسان همسویی ندارد. این فرکانس در هیچ کجای طبیعت یافت نمی شود.

    زمانی که افراد خاصی اثرات مخرب آن را در ذهن و بدن انسان فهمیدند از آن در جهت منافع خود استفاده کردند. آنها فهمیدند که چگونه موسیقی بر میزان جذب و مسخ شدگی افراد تاثیر می گذارد.

    آیا خانواده راکلفرها به مردم دنیا خیانت کرده اند؟

     

    اینجا یک داستان تاریخی وجود دارد، در آلمان نازی وزیر تبلیغات جوزف گولبلز مقیاس اصلی درجه بندی را از 432 به 440 تغییر داد زیرا در فرکانس 440خلاقیت و احساس خفه می شود و از این طریق می توان توده بزرگی را تحت کنترل داشت بنابراین فرکانس 440 توسط بنیاد راکفلر به عنوان استاندارد رسمی موسیقی به تصویب رسید.
    اطلاعات زیادی به دلایل مشخصی از مردم پنهان شده است، اگر مردم قدرت فرکانس و صدا را بفهمند قادرند مشکلات بسیاری را در خود حل کنند، ترس و موانع منفی محبوس شده خود را رها کنند. احساسات ما تاثیر فیزیکی در جهان اطراف ما دارد و اگر بتوانیم این احساسات را با استفاده از فرکانس های مهمی چون 432 و 528 تقویت کنیم می توانیم بر اساس ماهیت فیزیکی آنها بسیاری از چیزها را به سمت خود جذب کنیم.
    فرکانس ها چه تاثیری بر روح و روان ما دارند؟
    بیائید اثرات چند مورد دیگر از فرکانس ها را بررسی کنیم، هر فرکانس اثر و شخصیت خاص خود را دارد، فرکانس 396 کمک می‌کند غم و اندوه به شادی و لذت تبدیل شود و احساس گناه از انسان دور شود.
    فرکانس 417 کمک می‌کند تا زخم‌هایی روانی پاک سازی شود و امکان تغییر و اصلاح در ما ایجاد گردد. فرکانس 528همان طور که قبلا گفتیم به عنوان فرکانس طبیعی زمین شناخته می شود. این فرکانس ها ساختار ژنها را بازسازی می‌کند و دگرگونی و معجزه را برای زندگی به ارمغان می آورد. فرکانس 638 روابط شما را بهبود می بخشد و عشق و صبر را برای شما به ارمغان می آورد، فرکانس 741 شما را به خدا نزدیک می کند قدرت بروز خود را در شما ایجاد می کند.همچنین پاکسازی سلول های سمی را انجام می دهد.
    852هرتز باعث بیداری درونی می شود و شمار ا به سمت معنویات هدایت می کند. 963 هرتز کمک می کند که روح شما به تنظیمات اصلی خود برگردد و مستقیماً شما را به نور و یا خدا متصل می کند، معمولاً این فرکانسها برای بهبود ذهن و روح استفاده می شود.
    دانش و راز فرکانس ها در اختیار تیم فرکانسیک
    تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک سالهاست دانش خود را در حوزه فرکانس ها بر لبه دانش حفظ کرده است و به عنوان تنها تیم تحقیقاتی در کشور و منطقه در این حوزه مطالعاتی فعالیت می نماید.
    دکتر ماساروایموتو از برخی از این فرکانس ها در آزمایش معروف آب خود استفاده کرد او آب را در معرض فرکانس‌های خاصی قرار داده و سپس آب را منجمد کرد و با یک دوربین عکاسی قدرتمند از ساختار بلوری آن عکس گرفت چیزی که فهمید کاملا او را شگفت زده کرد.
    موسیقی بتهوون با فرکانس
    432 ساختار هندسی بسیار زیبایی در کریستال آب شکل داد، موسیقی راک و دیگر اشکال 440 هرتز باعث شدند کریستال های آب آلوده به نظر برسند. اینجاست که باید بدانیم چرا باید به نتایج این آزمایش اهمیت نشان دهیم. زیرا بدن ما را 70 درصد آب تشکیل داده است. اگر این فرکانس ها باعث تغییر ساختار آب میشوند پس این فرکانس ها می تواند باعث تغییر بدن ما هم بشوند.

     



    *


    _zoom