سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این ترنت خر عست - ::₪ ° کلاغه به خونه ش میرسه؟ ° ₪ ::
  • رها آزاد

    این ترنت خیلی عوضی و بی شعور و کثافت است. این ترنت با پدرسوختگی تمام چهارشنبه و پنجشنبه ی مرا خورد. این ترنت مثل عن سگ اعصاب مرا که که کرده است از بسکه مزخرف بازی سرم در آورده است. این ترنت پکیده ی ایران در ایرانشهر پکیده تر و خرتر است نسبت به همه جای دیگر... من از این ترنت و اون ترنت متنفرم و سگ توی روح این ترنت.من اگر با فرغون اطلاعاتم را به تهران بفرستم زودتر به مقصد میرسد تا اینکه بخواهم با ای میل آنرا بفرستم. توی دهن هرکس از کسب درآمد از طریق این ترنت حرف بزند... من العان بسیار عصبانی و سگ هستم چون یک هفته است که این ترنت پدرم را درآورده و یک ای میل که سهل است یک صفحه را برای من باز نمی کند و همه اش پیغام وی آر ساری و Your Internet connection went away, but we"ll keep trying until we get it back   می دهد و هی می گوید We can"t connect to Outlook right now. Please make sure that you"re connected to the Internet and try again و از ازین شروور های بی معنی...و مثلا همین دیروز من فقط گیر دانلود یک فایل پی دی اف بودم و آن فایل هم مثل خود این ترنت یک کثافت عنی بود که سه بار روی نود درصد قطع شد و تازه صبح ساعت سه هم که دانلود شده بود من دیدم که اصلا ارزش آنهمه ترای عه گین های من و وقت من و اعصاب من را نداشته است و چیزی نمانده بود که منم خودم و نت بوکم را آتش بزنم. من دلم می خواهد ببرم این ترنت را توی چاه دستشویی بیندازم و سیفون را بکشم تا برای همیشه از دستش راحت شوم...مرگ بر این ترنت. این بود انشای من در باره ای این تر نت که خر است و گاو سگ بیشعور هم است..

     

    پ.ن1
    پارسی بلاگ هم مثل پدرش این ترنت است چون توی این هیروویری هی ارتباطش با من قطع می شود و در صفحه ای که با بدبختی باز کرده ام با این پیام تر میزند :
     بنام خدا
    ارتباط شما با سرویس دهنده قطع شده است. لطفاً دوباره وارد سیستم شوید.
    نام کاربری:

    رمز ورود:

    پ.ن 2
    من اولش قصد داشتم یه پست در مورد دانشگاه بزنم اما مگه این ترنت پدر سگ اعصاب برام گذاشت...درسته که بیکاری بده و تنهایی تو اتاق ولی بد نیست و من هی غر زدم که چرا بیخودی اومدم یه هفته زودتر ولی این دلیل نمیشه که دلم بخواد از شنبه عین بدبختا صب ساعت 7ونیم پاشم برم سر کلاس...چه معنی میده استادا اینقد زود میان دانشگاه سر کرسی تدریس؟ بابا من عادت کردم به بخوربخوابی تو این یک هفته دوست ندارم برم سر کلاس... کاش زلزله بیاد کلاسا رو خراب کنه...



    *


    _zoom